luni, 12 august 2013

Ultimele mele cumparaturi #2

Asa dor mi-a fost sa umblu prin magazine dupa haine, mai ales cand sunt reduceri... asa ca weekendul asta am facut cateva cumparaturi si m-am gandit sa vi le arat si voua.
Majoritatea sunt acestea:

Incepand cu produsele vestimentare mi-am cumparat un top exact in stilul meu de la Stradivarius <3 (35 lei) pe care il port cu un maieu pink-nude de la Pimkie (un alt magazin pe care il iubesc).


Si din Bershka, probabil magazinul meu preferat:)), mi-am cumparat o camasuta tip maieu, bleu, la care ma gandesc sa ii mai adaug ceva pentru ca asa im place mie, sa personalizez lucrurile :)). Aceasta a fost 40 lei, la reducere.


La Kenvelo am gasit un costum de baie care mi-a placut mult, chiar daca nu e chiar asa special. Asta e o poza de pe internet pentru ca a mea nu a iesit prea bine.. 40 lei, ambele piese :)

Ca si cosmetice:
- mi-am luat in sfarsit mult laudatul gel de dus Yves Rocher cu cafea <3. Iubesc mirosul cafelei.. ma asteptam putin la alt miros, e mai dulce decat mi-l imaginam, dar e minunat! 9 lei din magazin.
- Nivea Sun, o crema de plaja cu SPF 6 si cu caroten care nu stiu inca ce face exact..:)) o sa va povestesc dupa ce vin de la mare, saptamana viitoare. 15 lei din Cora
- samponul Gliss de la Schwarzkopf, dupa ce am auzit ca acestea Gliss ar fi bune, am zis sa incerc si mi-am ales unul pentru parul fin, fara volum si deteriorat (chiar daca nu e deteriorat). Am facut si o afacere buna cred eu, 400 ml- 14 lei aproxiamtiv din Cora.


Si de la Avon mi-am luat 3 lucruri campania aceasta (C11) si anume:
- sprayul de corp si exfoliantul de corp cu vanilie, mirosul e minunat <3


- acest ruj l-am primit, si este un ruj care va aparea in campaniile viitoare facand parte dintr-o gama noua de machiaje. Nuanta e Bronze Treasure si pana acum am observat ca este bine pigmentat si cremos!


Cum vi se par produsele?
Voi ce v-ati mai cumparat de care sunteti incantate?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu